З 6 по 11 червня 2022 Українська соціальна академія спільно із Західноукраїнським національним університетом організовують Літню школу соціального підприємництва.
Захід безкоштовний та охоплюватиме ініціаторів створення соціальних підприємств, метою діяльності яких є вирішення соціальних проблем, спричинених війною: створення робочих місць для внутрішньо-переміщених осіб, менеджерів діючих соціальних підприємств, які прагнуть диверсифікувати власну діяльність задля задоволення суспільних запитів.
Соціальне підприємництво сьогодні є особливо важливим для підтримки й відбудови української економіки та є ефективним способом створити нові робочі місця для внутрішньо переміщених осіб, допомогти вразливим групам суспільства, або ж змінити вектор діяльності власного бізнесу та почати заробляти з користю та думкою про інших.
Впродовж тижневого навчання учасники здійснюватимуть комплексне формування ідеї соціального підприємництва, за результатами якого найкращі проекти зможуть взяти участь у фінальному пітчингу проектів соціального підприємництва у м. Київ та залучити кошти для їх реалізації.
Програма навчання нижче.
| 06 червня
Вступ. Знайомство з програмою. Перевірка ідеї на життєздатність та перспективи масштабування |
Вступ. Вітання від ком’юніті-партнерів заходу, знайомство з програмою та учасниками |
| Вступ до соціального підприємництва. Сучасні тренди та бізнес-моделі. | |
| Як перевірити ідеї на життєздатність? | |
| Форсайт розвитку власної соціальної ідеї в перспективі. | |
| 07 червня
Бізнес-моделювання соціального підприємства |
Виокремлення соціальних проблем, які можуть бути вирішенні у ринковий спосіб. |
| Формування місії, цілі соціального підприємства. | |
| SWOT-аналіз соціального підприємства | |
| Формування канви бізнес-моделі соціального підприємства | |
| 08 червня
Маркетинг та продажі |
Визначення цільової аудиторії соціального підприємства |
| Формування комерційної та соціальної ціннісної пропозиції соціального підприємства | |
| Макет маркетингового плану функціонування соціального підприємства | |
| Сегментація ринку функціонування соціального підприємства | |
| 09 червня
Комунікаційна стратегія та SMM просування |
Формування індивідуалізованої комунікаційної стратегії соціального підприємства |
| Інструменти SMM просування соціального підприємства | |
| Варіанти промоції та реклами соціального підприємства | |
| Супровід бренду соціального підприємства серед різних груп стейкхолдерів | |
| 10 червня
Фінансовий менеджмент підприємства |
Фінансове планування діяльності соціального підприємства |
| Особливості фінансового регулювання діяльності соціальних підприємств різних організаційно-правових форм | |
| Використання фандрейзингу для активізації діяльності соціального підприємства | |
| Методики управління специфічними ризиками соціальних підприємств | |
| 11 червня
Менеджмент команди, профіль, ролі та ефективність команди |
Принципи ефективного управління командою старпату та вже діючого соціального підприємства |
| Психологічні підходи в управлінні командою | |
| Диференціація підходів в управлінні командою залежно від профілю, ролі команди | |
| Методи оцінки ефективності команди та дієві інструменти її підвищення | |
| 17 червня
Презентація проектів |
Презентація учасниками проектів із описом їх фінансової, маркетингової складових та суспільного впливу |
| Вибір менторами ідей учасників школи задля подальшого їх удосконалення та презентації на фінальному пітчингу соціальних стартапів.
Нетворкінг party. |
|