Завершилося онлайн-голосування в рамах конкурсу «Золотий фліпчарт». Інші 50% переможців за результатами експертного оцінювання стануть відомими 24 березня під час офіційної церемонії нагородження, яка відбуватиметься у місті Тернополі
Отож, за результатами онлайн-голосування переможцями конкурсу «Золотий фліпчарт» стали:
Номінація «Проєкт року»:
1 місце – Біжимо разом (Автор подання: Кашуба Софія) – 373 голоси
2 місце – Фільм “Криваве Різдво” до 80-річчя створення УПА (Автор подання: Мирослава Березовська) – 239 голосів
3 місце – Хеппі Бокс (Автор подання: Костянець Віталій) – 225 голосів
Номінація «Волонтерська ініціатива року»:
1 місце – “Флора” (Автори подання: Петрів Софія, Волкова Софія) – 792 голоси
2 місце – Граємо – допомагаємо! (Автор подання: Єжова Валерія) – 414 голосів
3 місце – Київський Гуманітарний Штаб (Автор подання: Єлизавета Підопригора) – 215 голосів
Номінація «Молодіжний проєкт року»:
1 місце – Благодійні проєкти на підтримку ЗСУ (Автор подання: Барановська Зоряна) – 350 голосів
2 місце – Програма Лідерства 2022: Фортеця Свободи (англ. The Leadership Program: The Fortress of Freedom) (Автор подання: Кирило Димов) – 342 голоси
3 місце – Дружній простір до дитини і молоді у м.Бережани (Автор подання: Алла Соколовська) – 209 голосів
Номінація «Журналістська ініціатива року»:
1 місце – Ольга Тарантіна – 147 голосів
2 місце – Інна Косянчук – 133 голоси
3 місце – Місто творять люди – документальний фільм (Автор – Леся Голояд) – 115 голосів
Номінація «Громадська організація року»:
1 місце – ГО “ProLife Ukraine” – 398 голосів
2 місце – Українські Студенти за Свободу – 378 голосів
3 місце – Благодійний Фонд “FENYX GROUP” – 249 голосів
Номінація «Молодіжна рада року»:
1 місце – Молодіжна рада «Сновська активна молодь» (САМ) – 326 голосів
2 місце – Молодіжна рада при Вертіївській сільській раді – 267 голосів
3 місце – Молодіжна рада при Миколаївській міській раді – 256 голосів
Загалом до голосування допущено 80 заявок від номінантів. На конкурс подавалися активісти та активістки з Київської, Чернігівської, Тернопільської, Хмельницької, Сумської, Харківської, Івано-Франківської, Волинської, Чернівецької, Закарпатської, Харківської, Полтавської, Запорізької та Житомирської областей.
Партнери конкурсу: громадська організація «Медіаспільнота «Файне місто», міжнародний музичний фестиваль «Faine Misto Festival», торгівельна марка «Молокія», Управління молоді, спорту та іміджевих проектів Тернопільської ОДА, креативний кластер NA ПОШТІ, інформаційне агентство «UAMedia Group» та веб-студія «Екстрполія».
Конкурс проводить команда ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» за підтримки Taiwan Foundation for Democracy