Комунікація через соціальні мережі, айдентика та співпраця із стейкхолдерами: завершився другий день нашого хакатону

24 Вересня, 2025
2 хв.

Початок

Команди 10-ти ОГС продовжили удосконалювати свої навички з ефективної комунікаційної діяльності в соціальних мережах та побудови партнерств зі стейкхолдерами .
Ми обговорили важливість створення міцних зв’язків зі ЗМІ та громадськістю, а також те, як правильно доносити ключові меседжі вашої організації у соціальних мережах.

«В епоху інформаційних технологій вміння залучати увагу аудиторії через соціальні платформи є критично важливим. Соціальні мережі вже давно стали ефективним інструментом для взаємодії зі своєю цільовою аудиторію та започаткування нових партнерств. В ОГС повинні вміти якісно вести свою комунікаційну діяльність та знати, як ефективно співпрацювати з стейкхолдерами», – наголосив під час заходу Сергій Волохатий.

Особливу увагу приділили візуальним матеріалам та айдентиці, адже якісне та впізнаване оформлення допомагає не лише привернути увагу, але й залишатися у пам’яті вашої аудиторії. Кожен бренд має свою історію, і важливо, щоб вона звучала гармонійно на всіх комунікаційних каналах.

Наші учасники отримали практичні поради з підготовки контенту, графічних матеріалів та інструментів для розширення своєї присутності в медіапросторі. Ми спільно працюємо над тим, щоб голос кожної організації був почутий!

“Дякуємо всім учасникам за активну роботу та натхнення! А вже завтра у нас відбудеться пітчинг проєктних пропозицій і ми дізнаємося, які громадській організації переможуть та отримають міні-гранти”, – ділиться проєктна менеджерка ГО “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” Юлія Нецько.

Захід проходить в рамках проєкту «Західноукраїнський хаб громадської активності 2.0», який реалізовує ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» за підтримки National Endowment for Democracy

Автор статті

Поширити

Коментарі

Цікаві статті

Форум 2 (2)
2 хв.
АНОНС! Форум «Партнерство заради розвитку: міжнародна співпраця громад та громадських організацій»
Стратегія
2 хв.
ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» затвердила комунікаційну стратегію
456511923_553434893675477_1827893188865113848_n (1)
2 хв.
Яким був третій день хакатону?
photo_2025-07-29_18-24-54
2 хв.
Житомирщина ділиться досвідом стратегічного розвитку громад
Зміст
Залишіть заявку і ми надамо Вам інформацію, яка Вас цікавить
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль