Команди 10-ти ОГС продовжили удосконалювати свої навички з ефективної комунікаційної діяльності в соціальних мережах та побудови партнерств зі стейкхолдерами .
Ми обговорили важливість створення міцних зв’язків зі ЗМІ та громадськістю, а також те, як правильно доносити ключові меседжі вашої організації у соціальних мережах.
«В епоху інформаційних технологій вміння залучати увагу аудиторії через соціальні платформи є критично важливим. Соціальні мережі вже давно стали ефективним інструментом для взаємодії зі своєю цільовою аудиторію та започаткування нових партнерств. В ОГС повинні вміти якісно вести свою комунікаційну діяльність та знати, як ефективно співпрацювати з стейкхолдерами», – наголосив під час заходу Сергій Волохатий.
Особливу увагу приділили візуальним матеріалам та айдентиці, адже якісне та впізнаване оформлення допомагає не лише привернути увагу, але й залишатися у пам’яті вашої аудиторії. Кожен бренд має свою історію, і важливо, щоб вона звучала гармонійно на всіх комунікаційних каналах.
Наші учасники отримали практичні поради з підготовки контенту, графічних матеріалів та інструментів для розширення своєї присутності в медіапросторі. Ми спільно працюємо над тим, щоб голос кожної організації був почутий!
“Дякуємо всім учасникам за активну роботу та натхнення! А вже завтра у нас відбудеться пітчинг проєктних пропозицій і ми дізнаємося, які громадській організації переможуть та отримають міні-гранти”, – ділиться проєктна менеджерка ГО “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” Юлія Нецько.
Захід проходить в рамках проєкту «Західноукраїнський хаб громадської активності 2.0», який реалізовує ГО «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» за підтримки National Endowment for Democracy