fbpx

За підтримки U-LEAD 48 громад створять плани комунікації змін

У територіальних громадах часто впроваджують зміни в різних напрямках, які потребують ефективного комунікаційного супроводу. Програма «U-LEAD з Європою» запустила Мережу з обміну досвідом «Створення плану комунікацій змін у громаді», покликану допомогти громадам напрацювати дієві комунікаційні інструменти.

Для участі в ініціативі відібрано 48 територіальних громад з усієї України, представники яких пройдуть комплексне навчання. На базі регіонального офісу U-LEAD у Львівській області відбувся вступний семінар, під час якого обговорили подальші кроки громад-учасниць.

«Комунікація в багатьох моментах є однією з опор успішної реалізації планів. Плануючи зміни в громаді, важливо розуміти, хто є зацікавленими сторонами, як з ними співпрацювати, які є виклики тощо. Відповідно комунікація важливий, але складний напрямок в роботі органів місцевого самоврядування, оскільки потрібно використовувати низку інструментів та залучатися підтримкою експертів. Наша мережа з обміну досвідом є тією допомогою, яку ми пропонуємо разом з експертами. У нас хороші партнери та потужна внутрішня експертиза. Учасники пройдуть навчання, розглянуть практичні моделі, напрацюють свої комунікаційні плани та обміняються досвідом з іншими громадами», – зазначив керівник Західного регіонального хабу «U-LEAD з Європою» Михайло Мороз.

Як повідомила керівниця регіонального офісу U-LEAD у Львівській області Галина Хрущак, мета навчальної програми – розробити індивідуальні плани комунікацій для супроводу впровадження зміни, яка запланована в громаді-учасниці мережі на 2023 або наступні роки. Партнером U-LEAD у реалізації нової ініціативи стала громадська організація «Інтерньюз-Україна».

Учасники мережі відвідають 3 семінари та 4 тренінги, які дадуть їм розуміння про загальні поняття комунікацій, підходи до налагодження внутрішньої та зовнішньої комунікації в органах місцевого самоврядування тощо. Кожна громада отримає індивідуальні консультації щодо напрацювання власних планів комунікацій для супроводу впровадження змін.

Під час першого семінару на тему «Моделі комунікаційних стратегій» громади-учасниці розглянули ключові елементи комунікаційної стратегії, включаючи цілі та завдання. З громадами працювала спеціалістка з комунікацій ГО «Інтерньюз-Україна» Мілена Комар. За її словами, територіальним громадам слід зрозуміти алгоритм напрацювання комунікаційної стратегії, після чого переходити безпосередньо до її розробки, враховуючи потреби цільової аудиторії та низку інших аспектів.

«За багато років роботи Програми «U-LEAD з Європою» ми чи не вперше так широко та системно підходимо до теми комунікації. Разом з фаховими експертами ми  допоможемо громадам покращити їх комунікаційну діяльність та, за потреби, закласти умови для розробки стратегічних документів у цьому напрямку», – додала Галина Хрущак.

Рубрика: Новини
Facebook
Telegram
Twitter
Напишіть ваше звернення