fbpx

Взаємодія для змін: у U-LEAD навчають представників громад розбудовувати внутрішню та зовнішню комунікацію

Рубрика Новини

У «U-LEAD з Європою» продовжують працювати з територіальними громадами над розбудовою якісної системи комунікації. Для цього започаткували проведення серії навчальних заходів під назвою «Взаємодія для змін».

Днями на базі регіонального офісу U-LEAD у Львівській області проходив онлайн-семінар щодо розбудови внутрішньої комунікації у команді. Учасниками заходу стали представники територіальних громад з Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Івано-Франківської та Закарпатської областей.

З громадами працювали експертки ГО «Інтерньюз-Україна» – креативна директорка Діана Іщенко та спеціалістка з онлайн-маркетингу Діана Ігнатенко.

«У U-LEAD на літній період започаткували для громад серію семінарів під загальною назвою «Взаємодія для змін». Кожен семінар стосується окремої теми, але загалом вони логічно поєднані між собою та дають розуміння комунікації для представників громад. Учасники наших заходів отримають базові знання щодо того, як правильно комунікувати та взаємодіяти з жителями громади, коли впроваджують певні зміни», – розповіла регіонального офісу U-LEAD у Львівській області Галина Хрущак.

За її словами, експерти U-LEAD навчать представників громад правильно формувати комунікаційну діяльність та досягати поставлених завдань. Для цього фахівці з громад розглядатимуть алгоритм побудови комунікації, вивчатимуть методи взаємодії з цільовою аудиторією та аналізуватимуть різні комунікаційні канали чи майданчики.

«Якщо всередині команди не налагоджена якісна комунікації, то дуже складно вибудовувати якісь зовнішні комунікаційні меседжі. Важливо розуміти, що коли ми говоримо про команду, то це не тільки комунікаційна команда, яка працює в громаді. Це поняття значно ширше та включає усіх працівників органів місцевого самоврядування, комунальних чи бюджетних установ. Наше завдання, щоб представники громад навчалися комунікувати «єдиним голосом» та подавати спільні меседжі», – наголосила Галина Хрущак.

Діана Іщенко розповіла учасникам заходу про складові внутрішніх комунікацій та пояснила їхню роль у системі управління.

«Проводилися спеціальні дослідження, які показують, що ефективні внутрішні комунікації можуть збільшити продуктивність команди на 20-25%. Організації, в яких цей процес налагоджений, у 3,5 рази підвищують свої шанси на успіх. Якісно налагоджена комунікація напряму впливає на те, яких результатів ми досягнемо спільно працюючи в команді», – зазначила експертка.

Фахівчиня розповіла, що система внутрішньої комунікації складається з багатьох складових, серед яких, наприклад, наради з керівництвом, електронні листи від колег, обмін даними між відділами, неформальне спілкування під час обіду чи особисте спілкування з колегами. Діана Іщенко наголошувала, що межа між внутрішніми та зовнішніми комунікаціями все більше стирається з кожним роком, тому необхідно, щоб у громадах були фахівці, які могли збирати всю інформації від різних відділів та установ задля формування «єдиного голосу».

Учасників заходу експерти ознайомили з практиками ефективної командної роботи та сучасною діловою етикою онлайн-комунікації. Фахівці з громад отримали практичні поради щодо такого формату комунікації як email-листування, який є одним з найбільш поширеніших у сучасному діловому спілкуванні.

Як відзначила Діана Ігнатенко, кожен лист потребує відповіді протягом робочого дня, якщо адресат стоїть не в копії, але в ідеалі необхідно надавати миттєву відповідь з відповідною реакцією. Розповіла експертка й про структуру листа, яка має включати обов’язково ключову думку, чітко сформульоване прохання, пояснення контексту тощо.

Також представники громад розглянули концепцію ненасильницького спілкування у взаємодії з колегами та дієві методи надання зворотного зв’язку.

 

 

 

 

 

Facebook
Telegram
Twitter
Автор
Схожі останні новини
Залишіть заявку і ми надамо Вам інформацію, яка Вас цікавить
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль