fbpx

На Форумі «Бренд громади та розвиток туризму – як це монетизувати?» учасники з Хмельниччини вивчали для себе питання розвитку туризму в громадах

Рубрика Новини

22 та 23 липня учасниками форуму «Бренд громади та розвиток туризму – як це монетизувати?» стали представники органів місцевого самоврядування та громадського сектору із шести областей заходу України.

Присутні  разом із командою експертів та  фахівцями із розвитку громад навчалися розвивати такий важливий напрямок для кожної територіальної громади – туризм.

Туризм  – це не лише наповнення місцевого бюджету, а і її «обличчя». При визначенні привабливості території,  потрібно розробити стратегію. Важливо залучати до обговорення громадські організації, місцеві жителі, експерти та колеги із сусідніх областей для обмінним досвідом.

Представники з Хмельниччини поділилися зі своїми враженнями від заходу, який організувала команда громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» в рамках проєкту «Центр розвитку громадської активності».

«Після трирічної перерви я повертаюсь у сферу туризму. За цей час багато всього змінилось і дуже приємно, що на форумі ми працювали над змінами, над тим, як швидше і краще формувати, позиціювати туристичний продукт наших громад. Мені дуже імпонує формат дискусій, який був поданий у напрямку монетизації туристичного потенціалу, формат туризму як економіки та використання креативних підходів до взаємодії громади, влади та бізнесу. Вже з’явилось багато ідей для того, щоб покращувати комунікацію між цими секторами у Кам’янці-Подільському, залучаючи при цьому більше зацікавлених сторін. Дякую організаторам, це дуже необхідні знання, знайомства і бачення розвитку туризму в наших громадах»,коментує Віктор Годний, головний спеціаліст відділу туризму, Кам’янець-Подільської міської ради.

 «Форум був дуже корисним для нашої  громадської організації. Цікава була розповідь тернопільського ресторатора Тараса Ковальчука, про трикутник без якого неможливо розвинути туристичний продукт громади: влада, бізнес, громада. Представники 2Агенції туристичних ініціативи» розповіли про нюанси розвитку брендингу території. Експерти наголосили, наскільки важливо патентування інтелектуальної власності громади», ділиться  Іван Жеведь голова громадської організації «ГІД».

«Захід запам’ятався високим рівнем спікерів, де структоровано подано інформацію. Тарас Ковальчук, який розказав багато практичних кейсів міста Тернопіль. Сергій Підмогильний надав інформацію з чого потрібно починати: картування та знакування маршрутів. Ігор Чава поділилися досвідом про айдентику. Слід зазначити, що кожен експерт надав безліч корисної інформації та ефективні інструменти впровадження.  Я поділився своїми надбанням по територіальній громаді Меджибіж», – резюмує Сергій Щур, головний спеціаліст відділу освіти молоді спорту культури і туризму виконавчого комітету Меджибізької селищної ради.

Громади повинні працювати над інформування найкращих туристих місць, розміщенням та просуванням інформації у соціальних мережах. Також важливо створити туристичний паспорт громади, розробка айдентики, брендингу та лотипу. Розвивайте свою «родзинку», щоб заробляти на туризмі та наповнення місцевого бюджету.

Facebook
Telegram
Twitter
Автор
Схожі останні новини
Залишіть заявку і ми надамо Вам інформацію, яка Вас цікавить
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль