fbpx

Яким був перший день тренінгу «Влада та громадські активісти: комунікація Є?»

Рубрика Новини

У Тернополі стартував дводенний тренінг «Влада та громадські активісти: комунікація Є?», який проводить команда громадської організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад». Протягом двох днів з 30-ма громадськими активістами з Тернопільської, Рівненської, Львівської, Чернівецької, Хмельницької та Івано-Франківської областей працюватимуть тренери-практики з питань комунікації.

«Ми проводимо вже другий тренінг в рамках проєкту «Центр розвитку громадської активності». Попередній захід стосувався теми проектного менеджменту, сьогоднішній – комунікації. Таку тему обрали не випадково – її визначили самі ж учасники наших заходів», – зазначив Максим Черкашин, керівник громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад», – «Без перебільшень ефективна комунікація запорука успіху будь-якого проєкту. Важливо розуміти та вміти правильно комунікувати з партнерами, владою чи ЗМІ. Спробуємо розібратися з цими питаннями та допомогти учасникам напрацювати їхні комунікаційні плани», – резюмував Максим.

У першій половині дня з учасниками тренінгу працювали Максим Черкашин та Рустам Ергешов, які ділилися кращими практиками співпраці з партнерами та розповідали про «секрети» успішної комунікації з ними.

«У спілкуванні з представниками бізнесу, які потенційно можуть стати партнерами вашого проєкту чи заходу, потрібно бути максимально лаконічним та точним. Інформацію, яку ви хочете розповісти, потрібно заздалегідь підготувати та зосередитися в ній тільки на важливих фактах. Якщо це лист – все має бути написано «зрозумілою» мовою, з чітким розумінням, що вам потрібно і на коли. У протилежному випадку вас, банально, не зрозуміють», – розповідає Рустам Ергешов, заступник керівника громадської організації «Освітньо-аналітичний центр розвиту громад».

Юлія Валах, шеф-редакторка відділу «Newroom» каналу Тернопіль 1, розповідала учасникам тренінгу про особливості комунікації зі ЗМІ. Громадські активісти мали можливість побачити різницю між заходами та подіями, які потенційно можуть зацікавити ЗМІ.  

За словами спікерки, важливо напрацювати інформативний прес-анонс та показати в ньому «родзинку», якої немає в іншої події чи заходу. «Також важливо розуміти, кому ця подія буде цікавою – сайту, газеті, чи телеканалу. Наприклад, якщо це якийсь забіг чи інший захід з активною участю людей – це зацікавить телеканали, прес-конференція – сайт чи газета, концерт – радіо. Але все залежить від конкретного заходу чи події, ситуація може відрізнятися», – розповіла Юлія Валах.

Друга половина дня була присвячена ефективній комунікації всередині команди. У цьому блоці з громадськими активістами працював Іван Омелян, експерт з інституційного розвитку організацій та коаліцій, ментор з розвитку громадських організацій на локальному рівні.

Учасники тренінгу змогли ознайомитися з багатьма успішними кейсами командної роботи та комунікації. Тренер багато приділяв часу практичним питанням та відповіді на запитання активістів.

Нагадаємо, що захід проходить в рамках проєкту «Центр розвитку громадської активності» за підтримки Європейського фонду за демократію (EED).

Facebook
Telegram
Twitter
Автор
Схожі останні новини
Залишіть заявку і ми надамо Вам інформацію, яка Вас цікавить
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль