fbpx

Фундаментальний маркетинг комунікацій

Ефективна маркетингова стратегія. Професійна комунікація у мережі. Практикум.

Як автоматизувати комунікацію з цільовими аудиторіями у своїй організації чи проєкті за рахунок автоматичної відправки електронних листів, планування та публікацій соціальних медіа, створення та оптимізації контенту, відстеження та аналізу даних про споживачів, розвитку та виконання маркетингових кампаній, автоматичного ведення бази даних клієнтів та багато іншого.
Автор курсу
Експерт з комунікації ГО "Освітньо-аналітичний центр розвитку громад"

Тривалість курсу

8 годин

Вартість

8000 грн.

dotyk-boha

На кого розрахований курс

01.

Громадські організації

Яким потрібно влаштовувати комунікацію до своєї організаціїної стратегії
02.

Органи влади

Для реалізації полікити управління соціальними процесами
03.

Проектних менеджерів

Яким необхідно реалізовувати комунікаційні стратегії
04.

Комунікаційників і маркетологів

Для поглиблення розуміння фундаментального інстументарію в роботі

Про курс

Свідомість людини працює з символами, підсвідомість з образами, саме т ому важливо працювати і з символами, і з образами. Якщо ми, наприклад, за цією аналогією спробуємо дістати асоціації з Coco Chanel:

- символи: маленьке чорне плаття, жіночий костюм, парфуми Chanel No. 5, перлини, подвійний С, класичний стиль та елегантність, вільні та зручні жіночі вбрання, маскулінні елементи в жіночому стилі.

- образи: витонченість, рівність, запах, екзотичність, щит, класика, свобода, сила.

Ці образи дозволяють знаходити асоціативні порівняння у інших не пов’язаних раціонально, що дуже важливо для візуалістики від дизайну магазину, до відеоролика. Наприклад:
- кольори: чорне і біле;
- фільм: Ангел А;
- серіал: Секс і місто;
- метал: платина;
- тварина: чорна кішка;
- фрукт: черешня;
- закуска: чорна ікра;
- музика: Non, je ne regrette rien - Edith Piaf;
- тощо.

Тому, для стійкої асоціації потрібно використовувати програмування бренду не на рівні брендування, а на рівні образів (підсвідомості).

Правильна Marketing Strategy мала б базуватися не візуальній присутності бренду у життях цільової аудиторії, а на ментальній позавольовій присутності у свідомості цільової аудиторії. Для цього потрібно вивчити і класифікувати символи і образи з якими взаємодіє цільова аудиторія і підмінити їх додавши свої акценти. Це необхідно робити на рівні Decision і постійно підтримувати у Loyalty. А вже якими інструментами цього досягати вторинне питання.

Відповідно у Product Offerings не правильно робити акцент на раціоналізації матеріалів продукту (бо це не робить доданої вартості), правильно, наприклад, робити акцент на пласті стилю на якому стоїть цей продукт.

Програма курсу

Тривалість: 1 година

Стиль продукту (ідеї). Як сотворити ніщо

Не правильно робити акцент на раціоналізації місткості продукту (ідеї), бо такий підхід не робить доданої вартості. А правильно, робити акцент на пласті стилю на якому стоїть цей продукт. В цьому модулі будуть розглядатись практичні методи виявлення системоутворюючих характеристик продукту (ідеї), та як продукту (ідеї) набути стилю. Однак, яке місце в продукті має організація процесів?

«Якщо ми не зможемо більше нічого продавати, ми будемо продавати англійський стиль... Настав час використовувати британську культуру та спадщину і як товар продавати її за кордон». - Том Діксон

Фільм модулю: "Рок-н-рольщик" Гая Річі 2008 року.
Тривалість: 1 година
Тривалість: 2 години

Універсальні методики визначення цільової аудиторії

Починати потрібно з кінця, саме тому потрібно виявити які шанси на комінікацію з цільовою аудиторією. А для цього потрібно також виявити, виділити, визначити, класифікувати і охарактеризувати саму, власне, цільову аудиторію. В цьому модулі будуть розглядатись такі явища як: число Робіна Данбара, обернута піраміда Маслоу, інтерференція переконань.

Де у взаємодії знаходиться місце для зараження вірусом ідеї? В чому помилка опитувань? Та як ефективно вирішувати проблему, якої ніколи раніше не існувало для людини якої ми ніколи не знали?

Фільм модулю: "Персона" Інґмара Берґмана 1966 року.
Тривалість: 2 години
Тривалість: 1 година

Аналіз цільових аудиторій через цільовий продукт і навпаки

Війна в Афганістані (2001—2021 рр.) була однією із багатьох ілюстрацій, яка демонструє, що не можна просто так ставити своє "програмне забезпечення" на "операційну систему" для якої воно не розроблялося. І оскільки "операційна система" є вищем системо-утворюючим, аніж програмне забезпечення", то при такому підході "операційна ситема" розглядатиме чужорідне "програмне забезпечення", виключно, як здобич. При тому будь які адаптації не спрацюють, оскільки операційна система, як живий організм "рухама", а "програмне забезпечення" може розглядати її лише як статичну, оскільки "осмислює її лише зсередині, і не фіксує ззовні.

Отож, як працює експансія?

В цьому модулі буде відбуватись співставлення попередніх двох модулів та яке в цьому місце символів.

Як управляти:
- характеристиками продукту (ідеї), яким користується людина;
- характеристиками людини, яка коритсується продуктом.

Фільм модулю: "Дякую вам за куріння" Джейсона Райтмана 2005 року.
Тривалість: 1 година
Тривалість: 2 години

Автоматизація інтернет маркетингу. Огляд інстументів.

Класичний погляд на роботу з аудиторіями об'єктивізує її на одну площину, так наче суб'єкти з якими взаємодіятиме комунікатор завди знаходяться в стабільному зафіксованому стані в очікуванні повідомлення, яке одразу ж буде раціонально пропрацьовуватися.

Однак, це найбільша помилка, адже сенс, наче луна розросить свій відголос на похідні викривлююючи своє сприйняття і суб'єкт буде "ловити, той сигнал" який в моменті і часі буде збігатися з його "хвилею". А отже, коли для сенсу "планується політ", то потрібно розсівати його максимально широко, а отже "дробити" на похідні меншого фракталу, в смисловому навантаженні, але залишаючи "хлібні крихти", щоб суб'єту можна було самостійно дійти до джерела.

Мова йде про інтерферентний підхід роботи з переконанням аудиторій, а також місцям їх заміру.

Facebook pixel, Facebook Business, Google Analitics, Google Tag Manager, Google Ads, Google Merchant, Google Search Console, але сам продукт (ідея) завжди є точкою маси справи, а тому роль краси (і культури в цілому) буде завжди першорядною.

В цьому модулі будуть розглядатись контрольні пункти управління проєктом — Dashboard. Як ефективно автоматизувати комунікаційні процеси та як і де їх контролювати для того, щоб здійснювати основні цілі менеджменту: організація, мотивація, управління та контроль.

Фільм модулю: "Гра на пониження" Адама Мак-Кейа 2008 року.
Тривалість: 2 години
Тривалість: 1 година

Тотальна комунікація

Зрозуміти — це побачити край. А отже тестувати свій смисловий посил потрібно, як перемогу в абсолюті — а саме: чи є він самодостатній? Часом добра ідея може триматися на залежності, контр-залежності, або антизалежності, але в якій немає інклюзивної пропозиції для суб'єкта. Парадокс в тому, що в обмеженнях може бути свобода, а в свободі може бути обмеження. Йде мова про те, що відсутність інклюзивної пропозиції, а натомість ведення експансивної комунікації не матиме успіху. А натомість "ніщо не спинить ідеї час якої настав".

SEO, Ретаргетинг та SERM. Огляд функціональної будови інтернет сайту та його місце в побудові стійкої комунікації з цільовою аудиторією. Хвилі Елліота, як метод технічного аналізу настроїв аудиторії.

Фільм модулю: "Лобановський назавжди" Антона Азарова 2016 року.
Тривалість: 1 година
Тривалість: 1 година

Як управляти?

Давайте умовимо, що всі лідери рівні, але не однакові, бо у них різні рівні. От, ми рекурсивно повертаємось до першого модулю курсу, наче уроборос кусаючи себе за хвіст, до того ж таки "ніщо" яке все одночасно є і "Все", де "всевидяче око" це невидяче око, двійка б'є туза, а пішак стає дамкою. Між станом свідомості мудреця і немовляти більше спільного, аніж мудреця (чи немовляти) і дорослого. Чому так?

Свідомість мислить символами, а підсвідомість — образами. Оскільки образи маюсть ширше поле застосування, аніж символи, то підвідомість є ієрархічно вище свідомості, то чому вона ж "під..." чи не допустии тут помилки лінгвісти? По тій самій причині, що Давид завжди перемагатиме Голіафа, по тій самій причині, що Бог помилає на хресті, який сам сотворив. Цей сюжет старий як світ і немає нічого нового під сонцем.

Отже, варто звернути на значення в процесі управлння одного сакрального слова матанойя, миттєвого преображення.

"Головне, нехай вони повірять у себе і стануть безпорадними, як діти. Бо слабкість велика, а сила мізерна. Коли людина народжується, вона слабка і гнучка, а коли вмирає — вона міцна і черства. Коли дерево росте, воно ніжне і гнучке, а коли воно сухе і жорстке — воно вмирає. Черствість і сила – супутники смерті. Слабкість та гнучкість – виражають свіжість буття. Бо затверділо, то не переможе." — Лао Цзи.

Управління є виключно ірраціональним процесом, коли, натомість, виконання є сугубо раціональним. Як раціональне переводити в ірраціональне і навпаки є типовим завданням управлінця. Варто також розібратись в тому чому світ досі працює в Платонівській моделі дійсності.

Серіал модулю: "Молодий Папа: епізод 6" Паоло Соррентіно 2016 року.
Тривалість: 1 година

Часті питання

Ми будемо працювати з фундаментальними питаннями, тому рівень знань не є таким важливим. Також нашем завданням насамперед буде зміна парадигми картини свіду означення речей. Бо для того, щоб працювати з явищем потрібно його спочатку назвати. Отож, Вам точно сподобається, якщо Ви початківець і дежн сподобається, якщо Ви вже працюєте в цій сфері довгий час. Буде плюсом, якщо ви переглянете рекомендовані фільми до курсу, але це не об’ов’язково.
Курс повністю інтерактивний, який будкється на поточних завданнях аудиторії, тому якщо в процесі винекне необхідність зупинитись на іншій платформі, то ми це зможемо зробити. Натомість суть курсу в тому, щоб дати фундаментальний інструмент для роботи з будь якими платформи, бо він насамперед будується на психології людини в однині та людини в множині.
Так. Зазвичай правильні питання починають з’являтися після закінчення курсу, тому зрозуміло, що ми зможемо комунікувати по закінченні курсу у робочому чаті чи у соціальних мережах.
Ні. Цей курс відштовхується від існуючих завдань і новий погляд на їхнє вирішення. Якщо Ви не управляєте завданнями і не плануєте цього робити, то цей курс не для Вас.
Для того, щоб працювати з явищем потрібно його виявити, означити, класифікувати і визначити системоутворюючі його причинно-наслідкового. Цей курс побудований на методиці метою якої є відрізняти віртуальність, дійсність і реальність. Отож учасник курсу навчиться знаходити, насамперед, себе на системі координат дійсності, а також місце на тій же системі цільових суб’єктів.

Галерея

Відгуки

Інші наші курси

Будь ласка, звертайтесь до нас з будь-якими запитаннями або пропозиціями. Ми завжди готові надати відповіді на всі Ваші питання

Якщо Вам потрібна додаткова консультація – залиште заявку, ми зв’яжемося з Вами найшвидше. Ми готові надати інформацію та забезпечити Вам найкращий сервіс і обслуговування. Наша мета – зробити Ваш досвід з нами максимально комфортним і продуктивним.

Залишіть заявку і ми надамо Вам інформацію, яка Вас цікавить
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль
Фундаментальний маркетинг комунікацій
Залишіть заявку і ми надішлемо Вам попередню додаткову інформацію
Телефонуйте
Пишіть нам у месенджери
Заходьте
вул. Олени Кульчицької 2, Тернопіль