Свідомість людини працює з символами, підсвідомість з образами, саме т ому важливо працювати і з символами, і з образами. Якщо ми, наприклад, за цією аналогією спробуємо дістати асоціації з Coco Chanel:
- символи: маленьке чорне плаття, жіночий костюм, парфуми Chanel No. 5, перлини, подвійний С, класичний стиль та елегантність, вільні та зручні жіночі вбрання, маскулінні елементи в жіночому стилі.
- образи: витонченість, рівність, запах, екзотичність, щит, класика, свобода, сила.
Ці образи дозволяють знаходити асоціативні порівняння у інших не пов’язаних раціонально, що дуже важливо для візуалістики від дизайну магазину, до відеоролика. Наприклад:
- кольори: чорне і біле;
- фільм: Ангел А;
- серіал: Секс і місто;
- метал: платина;
- тварина: чорна кішка;
- фрукт: черешня;
- закуска: чорна ікра;
- музика: Non, je ne regrette rien - Edith Piaf;
- тощо.
Тому, для стійкої асоціації потрібно використовувати програмування бренду не на рівні брендування, а на рівні образів (підсвідомості).
Правильна Marketing Strategy мала б базуватися не візуальній присутності бренду у життях цільової аудиторії, а на ментальній позавольовій присутності у свідомості цільової аудиторії. Для цього потрібно вивчити і класифікувати символи і образи з якими взаємодіє цільова аудиторія і підмінити їх додавши свої акценти. Це необхідно робити на рівні Decision і постійно підтримувати у Loyalty. А вже якими інструментами цього досягати вторинне питання.
Відповідно у Product Offerings не правильно робити акцент на раціоналізації матеріалів продукту (бо це не робить доданої вартості), правильно, наприклад, робити акцент на пласті стилю на якому стоїть цей продукт.
Якщо Вам потрібна додаткова консультація – залиште заявку, ми зв’яжемося з Вами найшвидше. Ми готові надати інформацію та забезпечити Вам найкращий сервіс і обслуговування. Наша мета – зробити Ваш досвід з нами максимально комфортним і продуктивним.
Команда нашої організації задає тенденцію і тренд для інших НГО та є активним гравцем в інформаційному полі діяльності організацій громадянського суспільства.